قیومی فرماندار تهران با اشاره به برگزاری ۵انتخابات حساس در ۳سال گفت: اجرای ۴مولفه مدنظر رهبری انتخابات را تبدیل به یک دستاورد موفق کرد.

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران  در آئین تقدیر از اعضای ستاد‌های انتخاباتی شهر تهران، ضمن تقدیر از تلاش‌های هیئت‌های اجرایی و نظارت در برگزاری ۵ انتخابات باشکوه و سلامت اظهارداشت: اجرای دقیق ۴مولفه مدنظر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) باعث شد تا نوآوری‌های بیشماری بویژه توسط جوانان در شعب اخذ رای اتفاق بیفتد و این رخ داد‌ها پدید آورنده انتخاباتی سراسر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به رضایت رهبری و مردم در برگزاری مطلوب انتخابات بیان کرد: سازماندهی براساس ظرفیت‌ها و اعتماد به دستاور‌های جوانان نخبه نظام باعث خشنودی مردم و رهبری از برگزار کنندگان انتخابات شد و این را مدیون تلاش‌های شبانه روزی هیئت‌های اجرایی، نظارت و ستاد‌های انتخابات در مناطق آموزش و پرورش هستیم.

وی تصریح کرد: ایجاد ساختار‌های لازم در راستای صیانت از آرای مردم و اعتماد به دقت و خلاقیت جوانان انقلاب باعث شد تا امروز به برگزاری ۵انتخابات موفق در مدت ۳سال کاری در دولت سیزدهم افتخار کنیم. 

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: به همین جهت از تلاش‌های شما در قالب آئین تجلیل از اعضای هیئت‌های اجرایی شهر تهران تقدیر می‌کنیم و در این میان از تلاش‌های آموزش و پرورش و نقش گسترده در امر برگزاری انتخابات تشکر می‌کنیم.

قیومی در پایان افزود: انسجام شکل گرفته در برگزاری ۵ انتخابات باعث شد که نقش زیبایی از همدلی و اعتماد سازی رقم خورده و دستاورد عظیم سیاسی در کالبد انقلاب اسلامی نقش ببندد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار