معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چهار ماه سال جاری، بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مرزی به بخش آب استان اختصاص یافت.

بهروز محمدی در جلسه شورای اداری آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این اعتبارات جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شرکت صرف خواهد شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در سال‌های اخیر در بخش آب استان انجام شده که نتیجه آن رشد شاخص‌های مهم در بخش‌های مختلف آب است.

او ترسیم برنامه عملیاتی تمامی واحد‌های شرکت را جزو اقدامات جدی شرکت آب منطقه‌ای دانست و گفت: برنامه عملیاتی تمامی واحد‌های شرکت از چند سال قبل تهیه و تدوین شده و تمامی واحد‌ها طبق این برنامه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصویب مطالعات سد کله سر، شروع عملیات ژئوتکنیک سد مطالعاتی ایوریق، عقد قرارداد واگذاری ۲۰ ساله حاشیه سد‌های گیلارلو و قوریچای برای توسعه گردشگری به بخش خصوصی و عقد قرارداد واگذاری ۲۰ ساله آبگرم ژنرال برای احداث آبدرمانی به بخش خصوصی را از جمله اقدامات برجسته شرکت در سال‌های اخیر عنوان کرد.

محمدی همچنین از اخذ رتبه پنج کشوری توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در ارزیابی بهره وری در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد و امسال نیز مستندات لازم برای حضور موفق در این جشنواره تهیه و ارائه شده است.

آیت اله فروغی، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به زندگی سراسر از حکمت ائمه اطهار و لزوم پیروی از آنها گفت: زندگی ائمه اطهار علیهم السلام همگی چراغ راه هستند و پیروی از آنها ما را به رستگاری می‌رساند.

این استاد حوزه با بیان اینکه نظام تکوین با امر خداوند متعال اداره می‌شود، افزود: وقتی دستورات عبودی به زندگی انسان وارد می‌شود، انسانی که زندگی و حیاتش بند در خاک است، هیچ گاه اسیر خاک نمی‌شود.

در پایان این مراسم از شرکت‌های پیمانکار و مشاور بخش آب استان که در مراسم اربعین سال گذشته برای رفاه حال زائران حسینی تلاش کرده بودند، قدردانی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.