با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مشکل تامین سوخت کشاورزان جنوب کرمان حل شد.

بهنام سعیدی ضمن تذکر جدی در رابطه با به تاخیر افتادن تامین سوخت ادوات و دستگاه‌های کشاورزی در جنوب کرمان گفت: با توجه به مشکل سوخت کشاورزان جنوب کرمان این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه نامه تخصیص سوخت مورد نیاز جنوب کرمان به سازمان جهاد کشاورزی جنوب ابلاغ و در دسترس کاربر سامانه سوخت قرار گرفت.

وی  افزود: با توجه به رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزرات نفت، وزرات جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه تامین سوخت ادوات کشاورزی را فراهم کردیم تا این دغدغه مهم کشاورزان حل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ۲۵ درصد سوخت تابستانه کشاورزان تامین شد و سازمان جهاد کشاورزی بایستی سهمیه تیر، مرداد و شهریور را از طریق مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در اختیار کشاورزان قرار دهد.

وی با گلایه از روند اداری زمان بر و دست و پا گیر برای تخصیص سهمیه سوخت کشاورزان بیان کرد: کشاورزان جنوب کرمان به عنوان بخش قابل توجهی از تولیدکنندگان سنگر امنیت غذایی کشور بایستی هیچ دغدغه‌ای غیر از تولید محصول با کیفیت نداشته باشند که این مهم با تعامل و پیگیری‌های به موقع مسئولان و متولیان امر قابل دسترسی بهتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار