استاندار کرمان بر حفظ شأن شهدای گمنام در ساخت و ساز یادمان‌ها تاکید کرد و گفت: هر مکانی که برای تدفین شهید گمنام درخواست می‌دهد، ابتدا باید زیرساخت‌های آن را فراهم کند. 

 جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، چهارشنبه ۳ مرداد ماه به ریاست محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.

استاندار کرمان در این نشست با تاکید بر ساخت و ساز یادمان شهدای گمنام و حفظ شأن و جایگاه آنان گفت: هر مکانی که برای تدفین شهید گمنام درخواست داده می‌شود، ابتدا باید زیرساخت‌ها را فراهم و یادمان را به صورت کامل آماده کند.

محمدمهدی فداکار تصریح کرد: شهیدان گمنام، سال‌ها غریب و دور از میهن و خانواده بوده‌اند و این غربت نباید در مکان تدفین آن ها نیز تکرار شود.

استاندار کرمان ادامه داد: دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مجموعه‌هایی که برای حضور شهید گمنام تعهد داده‌اند، باید جایگاه و شأن شهیدان را با یادمان و برنامه‌های مناسب حفظ کنند.

فداکار، چاپ و نشر کتاب شهدا را در گروه‌های مختلف مورد تاکید قرار داد و افزود: خاطرات شهدا نیز باید به صورت دقیق و در نهایت صحت و رعایت نکات همه جانبه منتشر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار