نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی رفسنجان گشایش یافت.

 

 

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستانی و همچنین مددجویان و خانواده‌های آن‌ها در محل مجموعه فرهنگی خجسته آگاه  نمایشگاه یک روزه دستاورد‌های توانیابان و زنان سرپرست خانوار به مناسبت هفته بهزیستی گشایش یافت.

مجید دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان در این آئین اظهار کرد: آثار و محصولات تولیدی به نمایش گذاشته شده مددجویان بهزیستی در غرفه‌های متنوع این نمایشگاه طبیعتی بکر به فضا بخشیده و شگفتی را به چشم انسان می‌دواند.

 

وی افزود: اینکه برای خانواده‌های دارای فرزندان معلول جسمی حرکتی و ذهنی سوال پیش می‌آید که چرا ما دچار این مشکل شدیم؟ باید عرض کنم که نکته قرآنی دارد.

 

دهقانی بیان کرد: خداوند در سوره بقره آیه ۱۵۵ می‌فرماید ما همه شما را به اموری مانند گرسنگی و فقر، مال، جان و ثمرات گرفتار می‌کنیم و صابرین در این امور از اجر و قرب بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: لذا خداوند وعده داده است که هیچ فردی را نخواهیم گذاشت مگر اینکه به موردی مبتلایش کنیم و از همه بندگان خواسته است که صبر پیشه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان بیان کرد: فعالیت‌های مددجویان بهزیستی و تولید آثار مختلف شگفتی آور است و کار‌های آن‌ها در قالب نمایشگاه خارق العاده هستند و نشان دهنده این است که اراده این افراد معلول ستودنی  و البته پیگیری و حمایت‌های بهزیستی از آن‌ها هم قابل ستایش است. 

برچسب ها: بهزیستی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار