فرماندار رفسنجان گفت: هفته دولت امسال، ۱۷۰ طرح مختلف با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

حسین رضایی به تشریح برنامه‌های شهرستان رفسنجان در هفته دولت پرداخت و گفت: بیشترین طرح ها از سوی شهرداری رفسنجان اجرا شده است که در این هفته ۲۷ مورد با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی این طرح ها را شامل احداث بوستان‌ها و پارک ها، دوبانده کردن تعدادی مسیر، روشنایی معابر، آسفالت، بهسازی پیاده روها، احداث تقاطع غیر همسطح شهید نعمتی و ... عنوان کرد.

رضایی افزود: همچنین قرار است در مناطق بخشداری مرکزی ۵۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال، بخشداری فردوس ۱۳ طرح با اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال و نیز بخشداری نوق هم ۴ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال شامل جدول گذاری، اجرای زیرسازی و آسفالت، روشنایی معابر، سنگفرش، دوربین پایش روستایی و ... به بهره بردرای برسند.

رضایی اظهار کرد: در این هفته از سوی مسئولان ۳۰ طرح شهرداری کشکوئیه و ۵ طرح شهرداری بهرمان در مجموع ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین ۳ طرح راهداری شامل اجرای روکش آسفالت حفاظتی در جاده‌های نوفق و انار با اعتبار ۳۳۵ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود؛ ضمن اینکه اداره‌های صمت و جهاد کشاورزی هم در مجموع ۸ پروژه را در این هفته به مرحله بهره بردرای می‌رسانند.

وی بیان داشت: تعداد ۲۹ طرح نیز در حوزه برق، آب و فاضلاب، گاز، علوم پزشکی، بنیاد شهید و مخابرات با اعتبار هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار