رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش گفت: موسسه‌های غیر مجاز تا زمانی که مجوز قانونی دریافت نکنند، اجازه فعالیت ندارند.

 احمد محمود زاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸ آموزشگاه مجوز مرکز آزمون را دارند؛ گفت: حدود ۲۰ هزار موسسه آموزشی در کشور مجوز فعالیت دارند. موسسه‌هایی که مجوز فعالیت دارند، بر فعالیت آنها نظارت می‌شود. به صورت رسمی به مدارس، مراکز و اداره‌های آموزش و پرورش ابلاغ شده که فقط این ۸ مرکز آموزشی معرفی شده می‌توانند آزمون بگیرند و شهریه این ۸ مرکز نیز تعیین شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش افزود: موسسه‌هایی که به صورت غیر قانونی فعالیت کنند و مجوز نداشته باشند حتما تعطیل خواهند شد.

محمود زاده گفت: از ۸۸۶ مرکز آموزشی غیر مجازی که مهروموم شدند، تعدادی مجوز فعالیت دوباره دریافت کردند. این موسسه‌های غیر مجاز تا زمانی که مجوز قانونی دریافت نکنند، اجازه فعالیت ندارند و تعطیل خواهند بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش گفت: مجوز‌هایی به برخی از دستگاه‌ها داده شده که مکاتبات زیادی انجام داده‌اند ولی برای دریافت مجوز باید فرایند‌های لازم را طی کنند تا شایسته دریافت مجوز فعالیت شوند. مجوز دار‌های دیگر دستگاه‌ها برای ادامه فعالیت باید از وزارت آموزش و پرورش تبعیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار