فیلم سینمایی «بوچ کسیدی و گروه خشن» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی «بوچ کسیدی و گروه خشن» در گونه اکشن و وسترن محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی افشین زی نوری و صدابردار آن علی شریفی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، حسین خدادادبیگی، منوچهر زنده دل، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، بهروز علیمحمدی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، میرطاهر مظلومی، اکبر منانی، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، صنم نکواقبال و افشین زی نوری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: بوچ کسیدی و دار و دسته‌ی وحشی‌اش بعد از دزدی از یک قطار مورد تعقیب کارآگاه یسرینگو و دستیارش تام هورن قرار می‌گیرند. در این میان بر اثر یک اشتباه کارآگاه موفق به پیدا کردن رد بوچ و دسته‌اش شده و یکی یکی افراد او را از پا درمی‌آورد. در نهایت مادر بوچ نیز توسط کارآگاه به قتل می‌رسد. بوچ برای انتقام با همسایه‌ی مادرش، ساندانس کید، همراه شده و بعد از کشتن کارآگاه و همکارش فرار می‌کنند غافل از اینکه کارآگاه نمرده و هنوز زنده است.
بازسازی فیلم کلاسیک معروف بوچ کسیدی و ساندانس کید که شاید به باور برخی منتقدان در حد و اندازه‌های آن نباشد، اما به هر حال برای مخاطبان حرفه‌ای سینما دیدن روایتی دیگر از آن داستان و امکان قیاس آن در نوع خود جذاب است و برای دیگر مخاطبان نیز به واسطه‌ی اکشن و هیجان می‌تواند جذاب باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب ها: شبکه سه ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار