بازیگر نمایش جزیره گفت: کار ما نمایشی کمدی است که مخاطب را وادار به تفکر می‌کند.  

جزیره به نویسندگی و کارگردانی کیمیا نوری با بازی بورژین عبدالرزاقی روی صحنه نمایش است کا امیر آقاجان، علی جدیدی، مانی محمدی و کیمیا نوری در خانه نمایش دا به ایفای نقش پرداخته اند.

مانی محمدی درباره نقش خود در این اثر گفت: من در نقش یک مدل معروف اینستاگرامی که در زمینه غذا فعالیت می‌کند و همه معنای زندگی را در غذا خوردن می‌بینید، است. 

وی ادامه داد: این شخصیت هیچ دغدغه دیگری در زندگی‌اش نداشته و جزئی از آدم‌های مرفه جامعه بوده و حالا با یک شرایط جدید و سخت رو به رو شده است. فردی سطحی‌نگر که با توجه به شرایط نظرش را تغییر می‌دهد و می‌تواند موضع خود را با توجه به شرایط عوض کند.

 

بازیگر کمدی جزیره

این هنرمند درباره اولویت‌هایی که برای حضور در یک اثر دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین الویت‌های من برای حضور در یک نمایش این است که روند تمرین و اجرای نقش برای من یک پله باشد برای بالا رفتن و آموختن از آن فضا. نه اینکه گروه یک  فقط برای سرگرمی تئاتر کار کنند. دوم اینکه ترجیحا دوست دارم نقشی که دارم خیلی شبیه خودم نباشد و بتوانم خودم را به چالش بکشم.

محمدی نمایشنامه را دلیل دیگر حضورش در این اثر دانست و گفت: سوم اینکه نمایشنامه تفکری پشتش باشد و صرفا برای سرگرمی نباشد، یعنی از نظر من حتی در نمایش‌های طنز و کمدی باید یک تفکر در اثر جریان داشته باشد.

وی بیان کرد: از نظر من نمایش «جزیره» یا سری دغدغه‌های جامعه امروزی را با فضای فانتزی و کمدی به تصویر می‌کشد و در این تصویرسازی موفق بوده است، چون تماشاگر در لحظه از روند داستان لذت می‌برد، می‌خندند، با نمایش همراه می‌شود، گوش می‌کند و بعد از پایان اجرا، کار اثر خود را گذاشته و تماشاگر را وادار به فکر کردن می‌کند.

خبرنگار: زهرابالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار