نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور با سمبل اختلاف و نفاق نمی توانید در کشور وحدت ایجاد کنید.

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۱ تیر) در تذکر شفاهی با اشاره به حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس گفت: در یکی از خاطرات مشهور حضرت امام خمینی (ره) نقل شده که وقتی نامه‌ها را خدمت ایشان بردند، حضرت امام (ره) دیدند همه نامه‌ها موافق نوشته شدند و گفتند سایر نامه‌ها را نیز بیاورید در حالی که افراد حاضر تاکید داشتند نامه‌ها همین‌ها است، اما امام فرمودند قطعا نامه‌های دیگری نیز وجود دارد چرا که نمی‌شود در میان این جمعیت چند میلیونی ملت ایران، مخالف و توهین کننده نداشته باشم لذا برای اینکه از میان ۲۹۰ نفر نماینده حاضر در مجلس که اکثرا به رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گویند مشخص باشد نظرات دیگری نیز وجود دارد بنده نکاتی را مطرح می‌کنم.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور منتخب؛ شما دعوت به وحدت می‌کنید و آن را لازمه تحقق همه پیشرفت‌ها و خوشبختی‌ها برای ملت ایران می‌دانید، نمی‌شود با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند و ایشان هم در کارگروه هایش از افرادی استفاده کنند که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند تا برای شمایی که می‌خواهید وحدت را در کشور برقرار کنید وزیر برای معرفی به مجلس تعیین کند، بنده امیدوارم که این اتفاق نیافتد، اما این مسیری که شما طی می‌کنید به آن هدفی که شما ترسیم می‌کنید نمی‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ماده ۱۹۵ آئین نامه داخلی مجلس، هنگام درخواست نماینده برای تذکر باید مذاکرات قطع و بلافاصله نماینده تذکر دهنده تذکر خودش را بیان کند. این بلافاصله به معنی این است که اولین اسمی را که در ستون سوم مانیتور مشاهده کردید باید مذاکرات قطع شود، اما امروز هنگامی که کلید تذکر را فشار می‌دهیم نوشته می‌شود تذکرات به دستور مدیری که ما نمی‌دانیم آن کیست و برخلاف آئین نامه تذکرات قطع می‌شود. ما در مجلس رئیس و نایب رئیس داریم، اما نمی‌دانیم مدیر چه کسی است؟ لطفا به آقای مدیر تذکر دهید و ایشان را نیز به ما معرفی کنید تا وی را بشناسیم. ان شاءالله همه ما در دولت و مجلس جدید به مر قانون رفتار کنیم تا سعادت ملت تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار