نماینده مجلس گفت: آقای پزشکیان باید با انتخاب افراد اصلح و کاردان و با تمرکز بر روی مسائل اقتصادی مشکلات این حوزه را حل کند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های دولت چهاردهم، گفت: مشکل اصلی این روزهای کشور بحث اقتصادی و معیشت مردم است.

وی افزود:  رئیس جمهور منتخب باید با انتخاب افراد توانمند در حوزه اقتصادی و با مشورت با کارشناسان این حوزه در کوتاه‌ترین زمان مشکلات اقتصادی را به حداقل برساند، آقای پزشکیان باید با انتخاب افراد اصلح و کاردان و با تمرکز بر روی مسائل اقتصادی مشکلات این حوزه را حل کند.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس با تاکید بر اینکه وزرای دولت آتی باید جهادی و پرکار باشند، افزود: در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان این آب و خاک است حل و فصل مشکلات تلاش شبانه‌روزی دولت را می‌طلبد که در این راستا باید کابینه‌ای جوان با پشتوانه عملکردی خود تشکیل شود.

 حسینی‌کیا تصریح کرد: با انتخاب افراد اصلح و نخبگان و با استفاده از نظرات کارشناسان می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد و قطعاً اقتصاد و حل مشکلات معیشتی باید از اولویت‌های اصلی دولت چهاردهم باشد.

وی در پایان متذکر شد: یکی از راههای حل مشکلات اقتصادی نگاه به همسایگان است و ما یک فرصت کلیدی در تجارت با بخش خصوصی همسایگان داریم و دولت باید این فرصت را برای بخش خصوصی ایجاد کند تا تعاملات میان دو طرف ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار