سلیمی گفت: رهنمود‌های رهبری نقشه راه مجلس در چهار سال آینده را مشخص می‌کند همچنین برای صیانت از مجلس و نمایندگان تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) قبل از آغاز دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب گفت: در همه دوره‌ها در ابتدای مجلس دو اتفاق می‌افتد یکی پیام رهبر انقلاب به مجلس در روز اول مجلس و بعد از در انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس در اولین فرصت نمایندگان به حضور رهبری نائل می‌شوند.

وی اظهار کرد: با اتفاقتی که افتاد مثل شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش و موضوعات دیگری که به‌دنبال آن اتفاق افتاد باعث شد این دیدار با تاخیر همراه شود. 

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس با بیان اینکه نمایندگان خیلی مشتاق این دیدار بودند و پیگیر برگزاری آن بودند، بیان کرد: این دیدار سالیانه با رهبر انقلاب است و بسیار اهمیت دارد و رهنمود‌های رهبری نقشه راه مجلس در چهار سال آینده را مشخص می‌کند همچنین برای صیانت از مجلس و نمایندگان تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

سلیمی اظهار کرد: با توجه به پیام رهبری در روز اول مجلس، مجلس دوازدهم به‌دنبال این است که مجلس تراز باشد و در کشور ایجاد ارامش کند و منشا تلاطم در فضای سیاسی کشور نشود البته به این معنی نیست که کار نظارت را تعطیل کند، اما در یک فضای کارشناسی امور را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال مجلس اولویت‌های خود را مشخص می‌کند و با جدیت در پیگیری شعار سال و ایجاد آرامش و سرعت بخشی به تولید کشور تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار