ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های فارس در هفته پیش رو از شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد به علت ماندگاری گرمای هوا تغییر کرد.

محسن نعمتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: به علت ماندگاری گرمای هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در هفته پیش رو از شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد تغییر کرد.

 او افزود: با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تایید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ تعیین شده است.

او افزود: همه کارکنان دستگاه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۳ هم به صورت دورکاری و طبق مقررات آن، به ارائه فعالیت می‌پردازند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به برنامه ریزی و نظارت بر دورکاری کارکنان، اقدام کنند.

نعمتی گفت: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالا‌های ضروری، باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

برچسب ها: گرمای هوا ، ساعت کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار