فرماندار تفتان گفت: مدیران باید با درنظرگرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند و با عنایت به روحیه جهادی مدیران شهرستان لازم است تا اعتبارات تخصیصی از جذب حداکثری برخوردار شوند.

علیرضا شهرسازان در خصوص توازن توزیع اعتبارات بیان کرد: مطالبات شهرستان باتوجه‌به سیاست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است. 

 فرماندار تفتان با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا افزایش روند روبه‌رشد شاخص‌های توسعه‌های در شهرستان باشیم.

 وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و تصریح کرد: مدیران باید با درنظرگرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند و با عنایت به روحیه جهادی مدیران شهرستان لازم است تا اعتبارات تخصیصی از جذب حداکثری برخوردار شوند.

 فرماندار شهرستان تفتان کارگروه برنامه‌ریزی را تعیین‌کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تأکید نمود: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

شهنوازان ادامه داد: بودجه باید در همان مسیری که در کارگروه برنامه‌ریزی اختصاص‌داده‌شده است هزینه شود وی همچنین از رؤسای ادارات خواست که گزارش مربوط به پروژه‌ها را برای کارگروه برنامه‌ریزی ارسال نمایند.
 
 ذورقی ژاله معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: این موضوع در قانون پیش‌بینی‌شده و هر دستگاه بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی، سنجیده می‌شوند.

 وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع‌رسانی، بهره‌وری، تعالی و عدالت سازمانی مدنظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و مأموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به‌صورت جداگانه بررسی می‌شود.

 علی کرد نماینده مردم خاش و تفتان در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به سامانه سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت متصل شوند و نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایات مردم از طریق این سامانه مورد تجزیه‌وتحلیل قرار خواهد گرفت وی هدف اصلی از اجرای این طرح را مشارکت مردم در اقدامات دولت برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات دولتی دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه و عمران فقط کلنگ‌زنی کافی نمی‌باشد؛ بلکه پروژه‌ها باید در زمان مشخص شده تکمیل و افتتاح گردند وی گفت بر اساس سیاست‌های دولت اصل و تمرکز بر اتمام و تکمیل پروژه‌ها است و ما از مدیران انتظار داریم تکمیل پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند و سهم شهرستان را از ادارات کل اخذ کنند تا شاهد توسعه شهرستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار