رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان  گفت: رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور در دو بخش پسران و دختران از امروز به میزبانی زاهدان آغاز به کار کرد.

 مجید پیراسته ضمن اشاره به توانمندی ورزشکاران سیستان وبلوچستان در رشته های مختلف ورزشی، گفت: با حضور سرپرست دبیر کلی فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه 6 کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان و در شهر زاهدان از صبح امروز پنج شنبه 28 تیرماه 1403 آغاز شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.
پیراسته اظهار کرد: این دوره از مسابقات با همکاری فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، استانداری، ورزش و جوانان،بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج ورزشکاران سیستان و بلوچستان و فرمانداری و اداره ورزش و جوانان زاهدان و شبکه استانی هامون در حال برگزاری است.
وی با اشاره به حضور 240 ورزشکار خانم و آقا در این دوره از مسابقات، خاطر نشان کرد: در این مسابقات ورزشکاران استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان حضور دارند.
رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی سیستان و‌بلوچستان، گفت: با توجه به توانمندی ورزشکاران جودو استان سیستان و بلوچستان، امیدواریم تعداد قابل توجهی از مدالهای این دوره از مسابقات را ورزشکاران استان کسب کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار