فرماندار تفتان گفت: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان تاکنون گزارشی مبنی بر وجود پشه آئدس در شهرستان تفتان دریافت نشده و شهروندان به شایعات توجه نکنند.

علیرضا شهنوازان امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تفتان با محوریت کنترل پشه آئدس و بیماری تب دانگ اظهار کرد: در مقابله با شیوع هر بیماری، پیشگیری امری ضروری بوده و بهتر از درمان و وقوع بحران است.

فرماندار تفتان افزود: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان تاکنون گزارشی مبنی بر وجود پشه آئدس در شهرستان تفتان دریافت نشده و شهروندان به شایعات توجه نکنند.

شهنوازان گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از ورود پشه آئدس و تکثیر، با حوزه سلامت همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: هر زمان که با جدیت در راستای مقابله با شیوع بیماری‌ها تلاش شده است به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

رضا بهرنگی مدیر مرکز بهداشت شهرستان تفتان پیشنهاد برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری و کنترل پشه آئدس و بیماری تب دانگ ویژه مسئولین پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج محلات و مساجد شهرستان را ارائه کرد.

 بهرنگی ضمن بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها و میدان‌ها بخصوص در عرصه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا در خدمت انقلاب اسلامی و مردم کشور بوده است، خاطر نشان کرد: خدمت خالصانه و روحیه جهادی نیرو‌های بسیج توانسته است در پیشبرد اهداف سلامت گام موثری بردارد.

برچسب ها: پشه آئدس ، تب دانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار