سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: ۲۰ تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه در روز‌های تاسوعا و عاشورا حسینی برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در منطقه سیستان مستقر بودند.

محمد خلیلی اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زابل در روز تاسوعا و عاشورا در راستای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی، در تمام شهرستان‌های تابعه این دانشگاه بصورت فعال و آماده باش به ارائه خدمات پزشکی پرداختند.

وی افزود: در روز‌های تاسوعا و عاشورا مرکز هدایت عملیات بحران EOC، واحد ارتباطات، ستاد هدایت، سامانه‌های هشدار اولیه و پایش عملیات خدمت‌رسانی اورژانس ۱۱۵ به عزاداران حسینی در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز فعال بودند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: ۲۰ تیم امدادی متشکل از ۱۸ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تیم نظارتی با بیش از ۵۰ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی به منظور امدادرسانی سریع‌تر و ارائه خدمات درمانی مطلوب در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند.

خلیلی با بیان اینکه در این ایام، تمام کارکنان اورژانس اعم از ستادی و عملیاتی برای ارائه خدمات پزشکی آماده باش کامل بودند، بیان کرد: تیم‌های امدادی این دانشگاه به عزاداران حسینی که دچار گرمازدگی، ضعف‌وبیحالی و افت فشار شده بودن، امدادرسانی کردند.

 

برچسب ها: اورژانس ، تاسوعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.