معاون مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: نخستین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در هفته اول مرداد ماه امسال در شهر ایرانشهر برگزار می‌شود.

یوسف برادران مهر اظهارکرد: نخستین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی با هدف آموزش و ایجاد انگیزه برای فعالیت موثر در این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن در جهت تولید و نشر آثار فاخر رسانه‌ای، برای جنوب استان (منطقه بلوچستان) با محوریت شهر ایرانشهر به مدت یک روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در رویداد تولیدمحتوا با هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزشی معرفی ابزار‌های هوش مصنوعی از جمله بینگ، دال‌ای و ران وی، نحوه پرامپت نویسی و سیر تطور هوش مصنوعی، رقابت تولید محتوا با هوش مصنوعی همراه با منتورینگ برای فراگیران برگزار می‌شود و در نهایت به سه تیم برگزیده به ترتیب جوایز نقدی ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

دبیر رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رویداد از چهار منتور و مربی که برگزیده‌های جشنواره‌های کشوری و استانی هوش‌مصنوعی هستند، استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان، بعد از یک مرحله ارزیابی در این رویداد راه می‌یابند که در صورت برگزیده شدن در بخش رقابت و آزمون رویداد، به رویداد ملی تولید محتوا با هوش مصنوعی که توسط این مرکز در شهریورماه سالجاری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.
برادران‌مهر گفت: جوانان و نوجوانان منطقه بلوچستان اعم از دانش آموزان می‌توانند با ارسال نام شهر خود به شماره ۹۰۰۰۸۱۶۰ اقدام به ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: برای تداوم این رویداد چند مینی دوره آموزشی در حوزه هوش مصنوعی برای علاقمندان و برگزیدگان در نظر گرفته شده همچنین آثار برگزیده این رویداد، در نمایشگاه رویداد ملی تولید محتوا با هوش مصنوعی به نمایش گذاشته خواهد شد.

دبیر رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی سراج سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این رویداد با همکاری دانشگاه ولایت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار