مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به سه فقره پرونده با موضوع قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.

منصور انصاری اظهار کرد: سه فقره پرونده قاچاق سوخت به میزان ۶ هزار و ۹۷۰ لیتر و به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ایرانشهر رسیدگی شد.

وی با اشاره به روند جزییات رسیدگی به سه پرونده افزود: شعبه در رسیدگی به اولین پرونده با عنوان خرید ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوییل به ارزش ۹۱۴ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده دوم با موضوع فروش ۲ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوییل به ارزش ۸۰۴ میلیون ریال نیز متهم را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سومین پرونده با موضوع خرید و فروش ۲ هزار و ۵۲۰ لیتر بنزین به ارزش ۷۱۳ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ایرانشهر رسیدگی شد.

انصاری ادامه داد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده علاوه بر ضبط کالای کشف شده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی در مجموع متهمان سه پرونده به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هنگ مرزی جکیگور این میزان سوخت را در بررسی از ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو تویوتا کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار