شهردار کوهبنان با اشاره به اینکه معادن کوهبنان برای گردشگری مناسب هستند، گفت: خود  کوهبنان نیز از ظرفیت بالایی برای گردشگری برخوردار است.

نشست مشترک نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با شهردار و شورای شهر کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه عبدالحسین همتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: در تلاش هستیم توسعه و‌پیشرفت کوهبنان با زرند در عرصه‌های مختلف متوازن شود.

وی تصریح  کرد: پیگیر امورات شهرداری کوهبنان از طریق سازمان شهرداری‌ها هستیم تا بتوانیم خدمات شهرستان را ارتقا بدهیم.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیرو‌های با تجربه در ادارات، پیگیری احداث کارخانه، پیگیری اصلاح قیمت زغال را دستور کار داریم و  ۱۵ درصد از سهم معادن باید به مناطق معدنی برگردد. 

محمد علی پزدانپناه، شهردار کوهبنان نیز گفت: کوهبنان ۷۷۰ هکتار وسعت دارد و برای ارائه خدمات بهتر در مرحله بازنگری طرح تفصیلی شهر کوهبنان هستیم و  شهرک امام حسین (ع) در حال آماده شدن است. 

وی با اشاره به اینکه معادن کوهبنان برای گردشگری مناسب هستند، افزود: خود  کوهبنان نیز از ظرفیت بالایی برای گردشگری برخوردار است.
 
شهردار کوهبنان افزود: بازسازی کارخانه شن و ماسه، تقویت کارخانه بتن زنی و جدول، استفاده از اماکن تجاری برای درآمدزایی  و افزایش درآمد شهرداری در دستور کار هستند. 

وی بیان داشت: حدود ۴۰ کوچه خاکی در شهر کوهبنان داریم که با تزریق ۱۰۰ تن قبر رایگان می‌توان پایان نهضت آسفالت را تا پایان امسال  در کوهبنان اعلام کنیم.
 
یزدانپناه گفت: در بحث تولید چوب، تولید قطعات بتنی برای معادن طرح‌هایی در دستور کار داریم و  جا دارد در بحث سرانه جرائم رانندگی، ارزش افزوده کوهبنان بیشتر دیده شود.

وی تصریح کرد: همایش فرزندان آینده کوهبنان را در دستور کار داریم تا افراد شاخص شهرستان را که در جای جای کشور هستند،دعوت کنیم و این مهم در شهریور ماه برگزار شود.

شهردار کوهبنان افزود: صدور اسناد در شهرستان با همکاری اداره ثبت، فعال کردن کمیسیون ماده ۱۰۰ و تفکیک اراضی را در دستور کار داریم تا شاهد افزایش درآمد شهرداری باشیم.

وی تاکید کرد: گریدر، بیل مکانیکی و کمپرسی از جمله نیاز‌ها هستند تا نقلیه شهرداری کوهبنان ارتقا پیدا کند.

یزدانپناه ادامه داد: شهرداری‌ها باید همانند بخش خصوصی کار کنند و از رویکرد خیریه بودن خارج شوند.

در این نشست اعضای شورای شهر خواستار تکمیل استخر شنا، اجرای ساختار ادارات، پیگیری برای تکمیل جاده کوهبنان به زرند، پیگیری برای تکمیل کارخانه کنستانتره، پیگیری برای کاهش سود وام‌های طرح نهضت ملی مسکن، اختصاص بودجه برای تکمیل پارک مقبره آخوند، اصلاح برخی قوانین، اختصاص بودجه برای احداث و تقویت سیل بند‌ها برای جلوگیری از خسارت احتمالی سیلاب‌ها شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار