مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: پارسال در مجموع ۳۶ هزار میلیارد تومان مالیات در استان کرمان وصول شده است.

محمدمهدی فداکار چهارشنبه ۲۷ تیر ماه در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه مالیات از منابع مهم درآمدی دولت‌ها هستند، گفت: با وجود برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ مالیات، اما همچنان شاهد فرار‌های مالیاتی هستیم. 

وی مشوق‌های مالیاتی را در میزان وصولی‌ها موثر دانست و بیان کرد: اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، بخش بزرگی از مشکلات این حوزه را برطرف می‌کند. 

استاندار کرمان تصریح کرد: مشخص کردن محل هزینه‌کرد مالیات‌ها از جمله پروژه‌ها به شفاف‌سازی پرداختی‌ها و اطلاع شهروندان کمک خواهد کرد. 

حمید زینل‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با بیان اینکه پارسال در مجموع ۳۶ هزار میلیارد تومان مالیات در استان کرمان وصول شده است، بیان کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان عوارض مالیاتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شده است. 

وی افزود: از ابتدای امسال نیز ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وصولی مالیاتی در استان کرمان داشته‌ایم که به حساب شهرداری‌ها، از جمله: کرمان، سیرجان، جیرفت، زرند و ... واریز شده است. 

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان تصریح کرد: از مجموع ۳۶ هزار میلیارد تومان مالیات وصولی پارسال، تنها یک هزار میلیارد تومان آن از مشاغل و اصناف بوده است. 

وی بیان داشت: امسال در مالیات اشخاص حقوقی بخشی قرار داده شده که مالیات پرداختی کجا هزینه شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.