رییس حوزه قضایی شهداد از دستگیری تمامی عوامل نزاع منجر به قتل در اندوهجرد خبر داد و گفت: قاتل فراری در بازداشت است.

محمد گنجعلی زاده  از دستگیری تمامی عوامل نزاع منجر به قتل در اندوهجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یک جوان ۳۷ ساله به دلیل ضربات چاقو به قتل رسیده است. 

وی در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در اندوهجرد، قاتل از صحنه فرار کرده بود که به همت فرماندهی انتظامی بخش شهداد و رده‌های تخصصی پلیس از جمله پلیس آگاهی، قاتل پس از ۴ روز، صبح امروز در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید:



وی ضمن تاکید بر این مطلب که فورا پس از وقوع قتل، دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل دخیل در نزاع و قاتل صادر شده است، یادآور شد: نیابت قضایی به منظور دستگیری قاتل نیز به شهرستان مربوطه ارسال شده است که باید از تلاش همکاران قضایی آن شهرستان برای دستگیری و انتقال متهم نیز قدردانی کرد.

رییس حوزه قضایی شهداد با اشاره به این مطلب که مقتول این پرونده در ابتدا به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است، تصریح کرد: علت اصلی این نزاع درگیری لفظی در بین ۲ جوان بوده است که متاسفانه عوامل این نزاع پس از پایان درگیری لفظی، به منزل مقتول رفته و در همان محل اقدام به ضرب و حرج وی با چاقو کرده اند که در نهایت منجر به مرگ وی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که تمامی عوامل این نزاع جوان هستند، تاکید کرد: آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از خشونت و توسعه سعه صدر در بین نوجوانان و جوانان می‌تواند از بروز چنین وقایعی در آینده جلوگیری کند.

این مقام قضایی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت در برابر اقدامات هنجارشکنانه‌ای که موجب سلب آرامش و آسایش مردم شود، می‌ایستد و با پشتیبانی قانونی از نیرو‌های امنیتی و انتظامی، اجازه نخواهد داد که امنیت عمومی جامعه خدشه دار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.