فرماندار سراوان گفت: کمبود و دغدغه نیروی انسانی جدید در بیمارستان‌های این شهرستان تا شهریور ماه تا حدود زیادی مرتفع می‌شود.

مجتبی شجاعی  اظهار کرد: با پیگیری‌های نمایندگان اسبق و فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجوز استخدام برای رفع چالش کمبود نیرو در بیمارستان‌های رازی و ایرانمهر سراوان صادر شد.

وی افزود: براساس مجوز جدید استخدامی، مقرر شد حداکثر تا یک ماه آینده، ۵۸ پرستار، ۳۱ ماما و ۲۱ نیروی شرکتی برای بیمارستان‌های سراوان جذب شوند که فرآیند و تشریفات اداری و قانونی این موضوع در حال انجام است.

فرماندار سراوان ادامه داد: شکل گیری دانشگاه علوم پزشکی سراوان از مطالبات و ضرورت‌های شهرستان‌های حوزه سراوان بزرگ نیز بوده و با راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی و جذب دانشجو، به عنوان مقدمه کار از سال آینده می‌تواند به رفع بسیاری از چالش‌های حوزه بهداشت و درمان این منطقه کمک کند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات جهادی مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان سراوان بیان کرد: بر این دیدگاهیم که حفظ بیمارستان رازی و تعمیر و تجهیز و نوسازی این بیمارستان در کنار توسعه و نگهداری مناسب بیمارستان پیشرفته ایرانمهر می‌تواند ۲ بازوی مکمل درمانی سراوان محسوب شود که به حوزه سراوان و شهرستان‌های اطراف خدمات درمانی ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار