سرپرست شبکه بهداشت و درمان میرجاوه گفت: با ورود نخستین گروه از زائران پاکستانی عازم کربلای معلی به مرز میرجاوه و نظام‌مراقبت سندرمیک و انجام آزمایش‌های جواب سریع از زائران در مرز اجرا شد.

محمد کریمی  اظهار کرد: با ورود نخستین گروه از زائران پاکستانی به مرز میرجاوه، تیم‌های بهداشتی، مراقب حفظ دستاورد‌های نظام سلامت در پیشگیری از ابتلاء هم میهنانمان به بیماری‌های واگیر هستند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه همچون سال‌های گذشته در اجرای مراسم باشکوه اربعین با افتخار در صف نخست خدمت‌رسانی به زائران کشور پاکستان قرار دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان میرجاوه با بیان اینکه خدمت به زوار پاکستانی عازم کربلای معلی، افتخار بزرگی برای همکاران عرصه سلامت محسوب می‌شود، ادامه داد: مراقبت‌های نظام سلامت با جدیت و براساس شیوه نامه‌ها در راستای پیشگیری از ورود بیماری‌های واگیر به کشور در حال انجام است.

وی بیان کرد: اجرای نظام مراقبت سندرمیک، واکسیناسیون علیه فلج اطفال، تب سنجی، بررسی علائم مالاریا و انجام کیت تشخیص سریع مالاریا از تمامی مسافران ورودی به کشور تنها گوشه‌ای از خدمات ارائه شده در راستای حفظ و اعتلای بهداشت و سلامتی در کشور است.

کریمی گفت: امیدواریم در سالجاری هم با تلاش همکاران شاهد ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار