مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه‌های توزیع برق در شهرستان میرجاوه جذب و پروژه‌های مختلف توزیع برق در این شهرستان در دست اجرا است.

محمد رئیسی در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان میرجاوه که با حضور نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف احداث، توسعه و اصلاح شبکه روستایی و شهری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خدمت رسانی شایسته به مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به افزایش دما و به دنبال آن مصرف انرژی، همه باید در مدیریت مصرف انرژی کمک کننده و مشوق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان برق در صورت نصب اپلیکیشن با انرژی و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق ضمن همراهی با صنعت برق در مدیریت مصرف انرژی از جوایز این طرح بهره‌مند شوند.

همچنین طی این نشست مقرر شد کلیه مشکلات حوزه شهرستان به تفکیک بخش‌ها مشخص و اقدامات بعدی جهت تامین اعتبار و صدور پروژه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار