مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ثبت نام زائران پیاده روی اربعین از ۱۷ تیرماه سال جاری آغاز شده، گفت: مسافران اربعین درصورت پایان اعتبار گذرنامه‌های خود نسبت به تمدید مدت زمان آنها اقدام کنند.

شاهین مطیع حق‌شناس مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه زائران گذرنامه معتبر داشته باشند، گفت: افرادی که مدت زمان گذرنامه آنها گذشته می‌توانند به ادارات گذرنامه مراجعه کنند تا به گذرنامه آنها برچسب اعتبار موقت زده شود و یا به پلیس+ ۱۰ مراجعه کرده و گذرنامه خود را تمدید کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین به سایت اینترنتی Samah.haj.ir مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی ادامه اد: زائرانی که دسترسی به اینترنت ندارند و یا بیسواد هستند می‌توانند به دفاتر زیارتی مراجعه کرده و برای شرکت در پیاده روی اربعین ثبت نام کنند.

حق‌شناس افزود: همچنین مبلغ پرداختی شرکت در پیاده روی اربعین با توجه به پوشش بیمه ایی در سه بسته ۸۰ هزار، ۹۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان است که زائران می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی Samah.haj.ir و دفاتر زیارتی پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: اطلاعاتی که در سامانه وارد می‌شود باید دقیق باشد، زیرا براساس اطلاعات قید شده اقدام خواهد شد، به عنوان مثال زائری که در اطلاعاتش مرز تمرچین قید شده، مکان دیگری ذکر نکند، چون باعث ایجاد شبهه در اطلاعاتش می‌شود.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی افزود: افراد دارای بیماری‌های کلیوی، سرطانی، صعب‌العلاج، دیابتی و بالای ۶۵ سال نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.