سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در آئین روز ملی صنعت، معدن و تجارت، ۴ واحد صنعتی و تولیدی استان به عنوان واحد برتر کشوری انتخاب شدند.

پرنیان سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۴ واحد صنعتی و تولیدی از استان بعنوان نمونه ملی انتخاب شدند، گفت: در این آئین که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک، مدیران صمت ۳۱ استان و همچنین رؤسای اتاق بازرگانی و فعالان عرصه اقتصادی که در سالن اجلاس سران برگزارشد، ۴ واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌غربی به عنوان واحد‌های نمونه انتخاب و لوح تقدیر دریافت کردند.

وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب ۴ واحد بعنوان نمونه ملی، افزود: بسیاری از واحد‌های تولیدی آذربایجان‌غربی چه از حیث استمرار بی وقفه در تولید و چه از حیث کیفیت تولیدات، قابلیت‌های لازم برای انتخاب واحد‌های نمونه را دارند و امیدواریم با اهتمام ویژه واحد‌های تولیدی استان در سال‌های آتی درخشش بیشتری از واحد‌های صنعتی آذربایجان‌غربی را شاهد باشیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک به مدیران واحد‌های منتخب، از تلاش مجاهدانه همه صنعتگران و معدنکاران استان برای نقش آفرینی در رشد اقتصادی استان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.