همزمان با سراسر کشور، ۱۴۴ صندوق اخذ رأی برای دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از ساعت ۵ صبح در مهاباد توزیع شده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد صبح امروز جمعه در بین خبرنگاران گفت: توزیع صندوق‌های اخذ رای با حضور نماینده شعبات از فرمانداری این شهرستان آغاز شده و برای راه‌اندازی روند رأی‌گیری روانه محل استقرار خود شدند.

وی اضافه کرد: ۱۴۴ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان برای دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رأی‌دهندگان، ۳ شعبه انتخاباتی نسبت به انتخابات اسفند پارسال اضافه شده است.

عباسی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در مهاباد برعهده دارند، افزود: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: همچنین ۴ شعبه ثابت در شهر گوگ‌تپه، یک شعبه ثابت در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستا‌های توابع و مابقی نیز سیار هستند.

عباسی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم‌بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه مهاباد شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی با تاکید به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: انتخابات یکی از سنگر‌های مقابله با دشمنان است که حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بدخواهان این نظام را نا امید خواهد کرد.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز می‌شود.

شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.