مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: پیک مصرف برق در استان روز گذشته ۲ درصد نسبت به مدت پیک تابستان پارسال افزایش یافت.

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با بیان اینکه روز گذشته پیک مصرف به چهار هزار و ۸۷۸ مگاوات رسید،  گفت: این رقم در مقایسه با پیک مصرف ۲۳ مرداد سال گذشته (با چهار هزار و ۸۶۴ مگاوات) روند افزایشی را نشان می‌دهد. 

او  با اشاره به افزایش شدید گرمای هوا و مصرف برق در استان افزود: مردم و مشترکین با صرفه جویی در مصرف به پایداری شبکه برق کمک کنند.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم گرمای شدید در روز‌های آینده گفت: ضروری است که همه مشترکین در مصرف برق صرفه جویی کنند تا از بروز خاموشی‌های احتمالی جلوگیری شود.

 آقای خدری  با عنوان اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده و اجرای ۱۸۰ برنامه عملیاتی، تاکنون شبکه برق استان پایدار است، ادامه داد: با این حال بروز وقفه‌های کوتاه در ارائه خدمات، به دلیل حوادثی مانند برخورد خودرو با پایه‌های برق، آتش‌سوزی مزارع و آسیب‌دیدگی تجهیزات برق بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

او   به پویش «با انرژی» اشاره کرد و گفت: در این پویش به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند، جوایزی ارزنده تعلق می‌گیرد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان  با عنوان اینکه تاکنون پنج نفر از مشترکان برق در استان خوزستان جایزه یک میلیارد ریالی این پویش را برنده شده‌اند افزود: شهروندان و مشترکان با خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم کولر‌های گازی بر روی دمای ۲۴ درجه و به کارگیری سایر اقدامات ساده در صرفه جویی برق کوشا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.