مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: تأمین ۱۳۰۰ تن کالا‌های اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها،   تکایا و مساجد انجام و آماده توزیع است.

محمد مهدی اکبری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان امروز در نشست تأمین کالا‌های اساسی ویژه محرم و صفر گفت: تأمین ۱۳۰۰ تن کالا‌های اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها،   تکایا و مساجد انجام و در این رابطه مشکلی وجود ندارد و آماده توزیع می‌باشد.

محمد مهدی اکبری گفت: کالا‌های اساسی شامل برنج،   شکر،   گوشت گوساله و مرغ منجمد است که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم وصفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر تسهیل در فرآیند اداری توزیع کالاهاتصریح کرد امسال در برنامه است هیئات مذهبی در سطح استان با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان خود میزان کالا‌های مورد نیاز را اعلام و پس از اخذ حواله،   کالا‌ها را از مباشرین منتخب اعلام شده در سطح شهرستان تأمین نمایند.

اکبری اظهار داشت تأمین کالا‌های اساسی برای مواکب برون و درون مرزی نیز که پذیرای زائرین اربعین حسینی میباشند انجام و ذخیره شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار