کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۶۳ درصد بازار به عبارتی ۴۸۳ نماد مثبت و ۳۷ درصد بازار به عبارتی ۲۸۴ نماد منفی به پایان معاملات رسیدند.

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۷ تیرماه شاخص کل بورس با افزایش ۱.۷۲ درصد و ۳۷,۶۳۰ مثبت به عدد ۲,۲۲۶,۴۴۳ رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش ۱.۶ درصد و ۱۱,۱۷۳ واحد افزایش به ۷۰۹,۲۶۸ رسید تا شاهد تداوم روند سبز بازار باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: امروز حجم معاملات در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۸,۱۱۷ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود و خروج ۳۶۴ میلیارد تومان را از سهام و حق تقدم و صندوق سهامی شاهد بودیم.

او همچنین اظهار کرد: امروز۶۳ درصد بازار به عبارتی ۴۸۳ نماد مثبت و ۳۷ درصد بازار به عبارتی ۲۸۴ نماد منفی به پایان معاملات رسیدند بیشترین ورود پول به صنعت بانک‌ها با ۳۰ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول با ۵۷ میلیارد تومان از صنعت محصولات شیمیایی بود.

این کارشناس بازار سرمایه درنهایت تاکید کرد: با مشخص شدن دولت جدید و بر مبنای شعارهای این دولت بازار دید مثبتی نسبت به سیاست‌های این دولت دارد. امروز در چندین مورد عرضه صورت پذیرفت که هر دفعه با تقاضا روبرو شد و در نهایت بازار متعادل پایان یافت.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار