سخنگوی شرکت بیمه‌گر اربعین امسال در خصوص جزئیات سه بسته بیمه‌ای زائران اربعین نکاتی را مطرح کرد.

یونس مقدمی سخنگوی شرکت بیمه‌گر اربعین امسال در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امسال در قالب سه بسته ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومانی با پوشش‌های مالی متفاوت بیمه اربعین برای زائران در نظر گرفته شده است؛ البته باید اشاره کرد که تمام این مبلغ حق بیمه نیست و مبلغی هم مربوط به سرانه خدمات جمعیت هلال احمر است.

سخنگوی شرکت بیمه‌گر اربعین امسال در رابطه با جزئیات این سه بسته اظهار کرد: پرداخت غرامت فوت به هر علت در بسته اول ۱۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۱۵۰ میلیون تومان و در بسته سوم ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود؛ همچنین غرامت فوت ناشی از حادثه در بسته اول ۷۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۸۵۰ میلیون تومان و در بسته سوم یک میلیارد تومان خواهد بود.

او افزود: غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم یا جزئی هم در بسته اول ۷۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۸۵۰ میلیون تومان و در بسته سوم یک میلیارد تومان است. هزینه درمانی جراحی و بستری هم در بسته اول ۱۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۱۲۰ میلیون تومان و در بسته سوم ۱۵۰ میلیون است.

مقدمی در ادامه بیان کرد: هزینه درمان سرپایی و پاراکلینیکی هم در بسته اول ۱۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۱۲ میلیون تومان و در بسته سوم ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار