دشمنان خوب می‌دانند با دلسردکردن مردم نسبت به حاکمیت و مسئولان می‌توانند به خاک ایران تعرض کنند. غافل از اینکه به گفته فرمانده هوا فضای ایران هر رأی مانند یک تیر موشک است و مردم با هر رای خود دست دشمن را از کشور کوتاه می‌کنند.

همه ما می دانیم توان موشکی، یکی از مهم‌ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات به شمار می‌رود. ایران در چهار دهه گذشته در این امر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ است و این موضوع باعث قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور شده است. به‌گونه‌ای که بسیاری از سایت‌های تحلیل نظامی، توان موشکی ایران را جزو ۱۰ کشور نخست جهان می‌دانند. به همین دلیل فرمانده هوافضای سپاه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم از توان موشکی ایران سخن گفت. وی به این نکته اشاره کرد که «هر رای مانند یک تیر موشک است».

مردم برای مشارکت تنبلی نکنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنانی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در دانشگاه افسری امام حسین(ع) فرمودند: «قدرت نظامی، مایه‌ اقتدار است. می‌بینید، درباره‌ مسایل موشکی چه جنجالی در دنیا راه می‌اندازند، که ایران موشک دارد، ایران موشک دقیق دارد. بله، ما موشک داریم، موشک دقیق [هم] داریم؛ موشک ما هدف را از فاصله‌ چند هزار کیلومتری با فاصله‌ چند متری قادر است بزند؛ این را با قدرت به دست آوردیم، با قدرت حفظ می کنیم، با قدرت افزایش خواهیم داد؛ ان‌شاءالله. با این هم، چون مایه‌ اقتدار کشور است مخالفند، با آن دعوا دارند، غیظ و غضب دارند. می‌بینید چه می کنند در دنیا»

حالا دردر دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم مردم باید بدانند حفظ قدرت ایران با مشارکت آنها پای صندوق های رای رقم می خورد و تنها می توانند اقتدار خود را با انتخاب رئیس جمهور اصلح رقم بزنند.

فرمانده هوافضای سپاه امروز در هنگام انداختن رای خود به صندوق گفت: مردم تنبلی نکنند شاید انتقاداتی هم باشد، سردار حاجی زاده پس از آنکه رای خود را برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت در گفت‌‌وگویی اظهار کرد: یک خواهش دارم از مردم، رای گیری موجب اقتدار است، مردم تنبلی نکنند شاید انتقاداتی هم باشد، هر رای مانند یک تیر موشک است.

رای دادن برای حفظ اقتدار

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز رای دادن برای ایجاد اقتدار قدرت کار ساده‌ای است و ان شاءلله مردم پای کار بیایند و با حضور خودشان و با نیت خیر قربه الی الله پای کار بیایند و ان‌شاءالله بتوانیم رئیس جمهور خوبی را برای ۴ سال آینده انتخاب کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به این سوال که شما به نیابت از کدام یک از شهدای بزرگوار در پای صندوق رای حاضر شدید، گفت: من همین الان نیت کردم و از طرف حاج قاسم آمدم.

سردار حاجی‌زاده در پیام خود برای مردم در آغازین لحظات انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: من کسی نیستم . یک خواهش دارم و آن این است کوتاهی نکنید با یک کار ساده می‌توانید به کشور کمک کنید و اینگونه نباشد که خدای نکرده به دلیل اینکه کسی انتقادی داشته باشد این کار را ساده را انجام ندهید.

وی ادامه داد: من به یاد دارم که در دوران جنگ هم خیلی‌ها انتقاد و حرف داشتند اما کسی کوتاهی نمی‌کرد همه پای کار می‌آمدند. امروز باید همه ملت شریف ایران یکپارچه بیایند حضور پیدا کنند و این مشارکت برای کشور ما بسیار لازم است و هر رای معادل یک تیر و موشک است.

با مشارکت مردم اجازه تعرض نخواهیم داد

همه ما می دانیم که قدرت‌های جهانی تا چه اندازه تلاش کردند که به خاک کشور تعرض کنند اما تنها همبستگی مردم بود که تا به حال هیچ کدام از کشورها نتوانسته اند اجازه حمله به کشور ما را داشته باشند. در همین راستا سال هاست به خصوص در چند ماه گذشته دشمنان کشور تلاش زیادی برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی انجام دادند. حتی در این میان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات تمام تلاش خود را کردند. دشمنان خوب می دانند با  دلسرد کردن مردم نسبت به حاکمیت و مسئولان می توانند به خاک ایران تعرض کنند. غافل از اینکه به گفته فرمانده هوا فضای ایران هر رای مانند یک تیر موشک است و مردم با هر رای خود دست دشمن را از کشور کوتاه می کنند.

عملیات وعده صادق مشت محکم مردم بر دهان استکبار جهانی

البته کشور ما نشان داد در عملیات وعده صادق با کل دنیای استکبار پاسخ داد. دشمنان هر چه در توان داشتند وارد میدان کردند. دشمن حساب ویژه ای بر دلسرد کردن مردم باز کرده بود اما این ملت ایران بودند که علیه دشمن در عملیات وعده صادق مشارکت داشتند و ایران اسلامی در این عملیات پیچیده سربلند بیرون آمد و دو نقطه اصلی رژیم اسرائیل علی‌رغم حفاظت بالایی که از آنها می‌شد موشک باران شد.

ایران ابر قدرت منطقه

امروز ۱۵ تیرماه همزمان با مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرمانده سابق منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز خاطرنشان کرد: امروز حقیقتاً توانمند و یک ابرقدرت در منطقه هستیم و این موضوع را دشمنان می‌دانند. بدیهی است اگر امروز پای صندوق های رای حاضر نشویم باعث خوشحالی دشمن می شویم و دشمن می‌تواند از این فرصت برای تعرض به خاک ایران استفاده کند. امروز به برکت خون شهدا قدرتمند هستیم که دنیا مجبور است ما را به عنوان یک قدرت در محاسبات خود در نظر بگیرد.

مردم اجازه تعرض به دشمن نمی‌دهند 

مردم در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نشان دادند که نه تنها نسبت به کشور اسلامی و حاکمیت خود دلسرد نشدند بلکه با میزان بالای مشارکت خود پای صندوق‌های رای خبراز وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی دادند و به جهانیان ثابت کردند برعهدی که با مقام معظم رهبری بسته اند پایبند هستند.

ملت ایران در تشییع شهید جمهور نشان دادند دلبستگی خود را به حاکمیت و خادمان خود حفظ کرده اند. حالا نه تنها نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده است بلکه ملت ایران با قدرت و همبستگی خود نشان دادند اجازه کوچکترین تعرضی به دشمنان نخواهند داد. 

منبع: آنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.