رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۸۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف کالای قاچاق در باربری در محدوده بازار شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی درحال ارسال در باربری در بازار تهران می‌باشد که کالای خارجی را توسط باربری به مشتری ارسال می‌نمایند.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل باربری در خیابان صابونچی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می‌نمایند مقادیری کالا‌های خارجی از نوع جاظرفی رومیزی، سرخ کن، اسپرسوساز، اسنک ساز، چای ساز، جارو برقی شارژی خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل: جاظرفی رومیزی به تعداد ۱۲۰ بسته، سرخ کن ۱۸ دستگاه، اسپرسوساز تعداد ۳۵ دستگاه، اسنک ساز تعداد ۵۷ دستگاه، چای ساز تعداد ۵۲ دستگاه و جارو برقی شارژی به تعداد ۲ دستگاه محصولات کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار