مدیرکل بازرسی انتخابات استان تهران از تماس و ثبت ۴۶۰ مورد تماس تلفنی و گزارشات مرتبط با مشکلات و تخلف انتخاباتی در این استان خبر داد.

 اسدالله تقی‌زاده روز پنجشنبه در خصوص ارسال گزارش مشکلات، تخلفات انتخاباتی شهروندان تهرانی به سامانه دریافت گزارشات گفت: این تعداد گزارش از طریق سامانه تلفنی ۴۵۵۰۰ اعلام و ثبت شد که بیشتر تماس‌ها درخواست برای ارسال صندوق سیار بود.

به گفته وی، افراد بیمارستانی و کادر درمان تماس مکرر برای صندوق سیار داشتند چرا که بخاطر فعالیت و استقرار در این مراکز امکان حضور در شعبات اخذ رای را ندارند.

مدیرکل بازرسی استان تهران در خصوص برخورد با متخلفان انتخاباتی نیز اظهار کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند تا ساعت پایان رای گیری و همچنین تا اعلام قطعی نتایج آرای، تخلفات انتخاباتی را از طریق تماس با تلفن ۴۵۵۰۰ با کارشناسان ستاد پیگیری، شکایات انتخاباتی خود را به هیات بازرسی استان اعلام کنند.

تقی‌زاده در ادامه افزود: گزارشات مردمی را پس از دریافت در اختیار هیات نظارت استان و شورای نگهبان قرار می‌دهیم و اگر مدارک مجرمانه‌ای باشد آن را در اختیار مراجع قضایی قرار خواهیم داد و این فرآیند چند روزی ادامه دارد و انتظار می‌رود تا اعلام نتایج قطعی آرا، گزارشات مردمی به دست ما برسد.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار