موسوی از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان برای ماه‌های فروردین تا خردادماه خبر داد.

میرهاشم موسوی با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در استمرار این نگاه، دولت محترم براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلیون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خردادماه به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند. ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کنیم. به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

وی افزود: بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد.

وی افزود: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار