سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات خودرو در خیابان صابونیان خبر داد. 

 سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط افسران تجسس کلانتری مشخص گردید این سارق فقط خودرو‌هایی که با پلاک شهرستان به خیابان "صابونیان" جهت خرید لوازم خانگی مراجعه می‌نمودند را شناسایی و اموال داخل صندوق عقب آن‌ها را سرقت و از محل متواری می‌شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با اقدامات فنی پلیسی و بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته محل سرقت خودرو متهم که دنای سفید رنگ بود شناسایی و در نهایت هویت و مخفیگاه وی شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی متهم داخل مخفیگاه غافلگیر و دستگیر شد.

او  خاطر نشان کرد: متهم ۳۶ ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و تا کنون ۵ نفر از شکات شناسایی شده و شناسایی مالباختگان دیگر در دستور کار قرار دارد که پس از تشکیل پرونده، متهم به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسین مافی در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نمایند. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار