مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تا پایان سال تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران به ۱۴۳ مورد خواهد رسید.

از روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، قدرت اله محمدی عصر چهارشنبه در اختتامیه ششمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهری که از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: شغل آتش نشانی یک زنجیره برای حفظ نام و جان انسان هاست و آتش‌نشانان در لحظه گوش به زنگ و نگران جان شهروندان هستند.

وی با تاکید بر اینکه جان و مال شهروندان مهم است، یادآور شد: باید فرهنگ شهروندی را در جامعه بر پا کنیم و هر خانواده یک خانواده آتش‌نشان باشند. متاسفانه جا انداختن یک موضوع ایمنی در کشور طول می‌کشد. برای مثال می‌توان به این اشاره کرد که چرا خودرو سازان، خاموش کننده را کنار گذاشتند؟

محمدی با بیان این موضوع که حریق در کارگاه مبل سازی باعث می‌شود بعد از ۵ دقیقه همه‌چیز از بین برود، گفت: علت این است که هیچ اصول ایمنی در آن کارگاه استفاده نمی‌شود و وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران به ۱۴۳ مورد خواهد رسید، اضافه کرد: ظرف سه سال توانستیم تولیدات ایمنی صنعت ساختمان را به ۸۰ درصد برسانیم؛ ما پای تولیدکنندگان ایستادیم چراکه ثمره آن اشتغال و ارزآوری برای کشور است.

ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری با حضور شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ایمنی، رنگ و پوشش مقاوم در برابر حریق، سیستم‌های تهویه و کنترل دود، تجهیزات اطفا و اعلام حریق از ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار