دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام کنند 

استاندار قزوین گفت: درصد اعتبارات استانی نسبت به ملی قابل توجه نیست و به میزان قدرت چانه زنی استان اعتبارات خوبی می‌توان از دستگاه‌های ملی دریافت کرد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات ملی گفت: تاکید مجدد مجموعه مدیریتی استان در حوزه جذب اعتبارات، ارتباط دستگاه‌های استانی با ملی است چراکه درصد اعتبارات استانی نسبت به ملی قابل توجه نیست و به میزان قدرت چانه زنی استان اعتبارات خوبی می‌توان از دستگاه‌های ملی دریافت کرد.

وی افزود: نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی آمادگی و همراهی کامل با دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری منافع استان را در سطح ملی دارند و پیگیری‌های آنها هم در جذب اعتبارات بیشتر موثر خواهد بود.

اعلایی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هیچ گونه خدشه‌ای نباید در مسیر خدمت رسانی به مردم به وجود بیاید چراکه هر کدام از ۲ نامزد که به ریاست جمهوری برسند به طور طبیعی چندین ماه زمان می‌برد تا تغییرات آنها به سطوح استانی تسری پیدا کند و مدیران باید با تمام توان خدمت رسانی را به نحو احسن انجام دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: نگاه متعهدانه و وفادارانه باعث انتصاب مدیران استان بوده است و به همین دلیل به هیچ وجه نباید مسیر خدمت رسانی به مردم متوقف شود و مدیران گرفتار حواشی شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار داشت: آرمان دولت آیت الله رئیسی آرمان امانت داری و وفاداری به مردم است و امیدواریم هرآنچه که خیر مردم ایران و ملت‌های آزادی خواه است در این انتخابات رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار