پرداخت ۳ هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال وام مسکن به ایثارگران قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۳ هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال وام مسکن به هزار و ۳۵۳ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران قزوین پرداخت شده است.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: توجه به تقویت بنیه علمی دو هزار و یکصد ۵۹ نفر دانش‌آموز و ۵ هزار و ۳۶۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر، ۳ هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال وام مسکن به هزار و ۳۵۳ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران جهت حل مشکل خانه‌دار شدن این قشر از جامعه پرداخت شده است.

وی از ۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض تعمیرات مسکن به ۵۱ نفر و ۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به ۶۷ نفر جهت کمک هزینه مناسب‌سازی مسکن خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، دیدار با ۲۰ هزار و ۷ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب اجرای طرح سپاس، ۱۴ هزار و ۹۴۹ ارتباط تلفنی به منظور احوالپرسی، دلجویی، تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، رفع مشکلات و ارائه خدمات به جامعه ایثارگران، تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران به‌منظور جلب رضایتمندی امنیت شغلی جامعه ایثارگران را از دیگر عملکرد‌های بنیاد در دولت سیزدهم برشمرد.

وی افزود: اشتغالزایی برای هزار و ۲۹۲ ایثارگر با توجه به سهمیه ۲۵ درصد استخدامی، تبدیل وضعیت ایثارگران و پرداخت هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام تبصره ۱۶ به هزار و ۱۹ نفر و ۳۶ میلیارد ریال وام تبصره ۱۸ به ۱۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی که منجر به کاهش نرخ بیکاری از ۱/۹ درصد از ابتدای دولت به ۹/۶ درصد شده را از دیگر برنامه‌های دولت مردمی عنوان کرد.

برچسب ها: بنیاد شهید ، وام مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار