توزیع ۹۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای در استان قزوین 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین از توزیع ۹۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای در بین دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

رحمانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از توزیع ۹۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای در بین دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این اعتبار با شاخص‌ها و معیار‌های قانونی برا‌ورد شده که رشد ۳۱ درصدی داشته است.

وی افزود: بخشی از اعتبارات عمرانی هم در این جلسه بین دستگاه‌ها توزیع شد و به مدیران آنها توصیه شد که سهم خود را از اعتبارات ملی دریافت کنند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبارات در قسمت تملک دارایی سرمایه‌ای و اعتبارات عمرانی حدود ۲ هزار ۴۷۰ میلیارد تومان است که حدود دو هزار میلیارد تومان آن قابلیت توزیع در این جلسه را داشت.

استاندار هم در این جلسه تاکید کرد که دستگاه‌های اجرایی سهم خود را از اعتبارات ملی دریافت کنند.

اعلایی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: دستگاه‌ها باید توجه کنند که نتیجه انتخابات هر چه شد دستگاه‌ها در انجام خدمت نباید مسئله ایجاد کنند و درگیر حواشی نشوند.

جابه جایی مکان یک دستگاه اجرایی دستور دیگر این جلسه بود که قرار شد مرکز اسناد به طبقه دوم اداره کل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی تغییر مکان دهد.

اعطای مجوز به شهرک صنفی کیف و کفش دانسفهان هم دیگر مصوبه این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار