رونمایی از محصول جدید دانش بنیانی‌ها در حوزه سلامت

از محصول دانش بنیان در بخش سلامت در محل مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رونمایی شد.

نیره عسگری مسئول فنی شرکت آوا تجهیز دندان قزوین گفت: محصول دانش بنیان در بخش سلامت برای چسباندن دایمی روکش دندان، پست و کور (روکش کلاهکی مشابه تاج دندان) و لمینت دندان مورد استفاده دندانپزشکان قرار می‌گیرد و به عنوان ماده چسبندگی در پرکردن دندان و کامپوزیت نیز استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: محصول گلاس آیونومر لوتینگ و لاینینگ به صورت پودر شیشه‌ای و مایع قطره چکان در جعبه‌های بسته بندی شده به مصرف کنندگان ارایه می‌شود.

عسگری ادامه داد: این محصول با قیمت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به فروش می‌رسد و مجوز خود را نیز از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

به گفته این مسئول، پنج میلیارد ریال تاکنون برای تولید این محصول به صورت خصوصی هزینه شده و به تازگی تسهیلات برکت به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شرکت پرداخت شد.

به گفته وی، هدف از ایجاد این فناوری، افزایش تولید در کشور بود و این محصول در کشور ما تنها یک رقیب داخلی دارد که به لحاظ کیفیت با محصولات خارجی برابری می‌کند با این تفاوت که از لحاظ قیمت و هزینه بسیار باصرفه‌تر است.

مسئول فنی شرکت آوا تجهیز دندان قزوین ابراز امیدواری کرد این محصول مورد توجه بیشتر دندانپزشکان استان و سراسر کشور قرار بگیرد و با برنامه ریزی‌های مسوولان با کنترل واردات نسخه‌های خارجی این محصول، به تولید داخلی کمک شایان توجهی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار