دعوت آیت‌الله نیازی به شرکت در انتخابات و حمایت از دکتر جلیلی

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مردم را به شرکت در انتخابات و حمایت از سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلح دعوت کرد.

آیت‌الله هاشم نیازی در پیامی مردم را به شرکت در انتخابات و حمایت از سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلح دعوت کرد.
متن پیام آیت‌الله هاشم نیازی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
مردم ولایت مدار و شریف استان شهید پرور لرستان
انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری واقعی این نظام و انتخاب سرنوشت آینده کشور به دست مردم است. اینک با ورود چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم، نظام اسلامی وارد مرحله حساس و سرنوشت سازی گردیده است که هرگونه کوتاهی مردم در ایفای نقش واقعی خود ضرر و خسارت جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌سازد.
مقام معظم رهبری نقش واقعی مردم را در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری، دو امر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دانسته‌اند.
اکنون انتخاب اصلح، انتخاب بین دو فرد نیست بلکه انتخاب بین دو جریان هست جریانی که می‌تواند با ادامه عملکرد مطلوب شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی را تداوم بخشد و جریانی که با توقف فعالیت‌ها و برنامه‌ها و چشم داشت به کشور‌های استکباری به ویژه غرب و آمریکا، پیشرفت کشور را دچار وقفه نماید.
اینجانب در این موقعیت حساس، ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم شریف استان لرستان در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری، پس از مشورت با اساتید علما و نخبگان حوزه و دانشگاه ضمن احترام به دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات، برادر عزیزم و جانباز سرافراز جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اصلح و ادامه دهنده راه شهید خدمت آیت الله رئیسی می‌دانم و از مردم شهید پرور استان می‌خواهم که ضمن عمل به این تکلیف شرعی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، با انتخاب ایشان موجب تداوم پیشرفت نظام اسلامی و احیای قدرت محور مقاومت در منطقه و جهان باشند
از خداوند متعال مسئلت دارم که در آستانه محرم الحرام، ملت حسینی با رای بالای خود به آقای دکتر جلیلی، پشتوانه رای ملی و زمینه خدمت بهتر را فراهم سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.