خواسته‌های مردم از رئیس‌جمهور آینده چیست؟

توجه به معیشت و اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال برای جوانان، تحقق وعده‌ها و… از جمله خواسته‌های مردم خرم‌آباد از رئیس‌جمهور آینده است.

 با نزدیک‌شدن به‌روز جمعه پانزدهم تیرماه و برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، تب‌وتاب انتخابات در لرستان هم بیشتر شده است.

در این میان مردم خرم‌آباد از اهمیت شرکت و حضور حداکثری در انتخابات و انتظاراتشان از رئیس‌جمهور آینده گفتند.

یک شهروند خرم‌آبادی اظهار داشت: حتماً در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهم کرد. وی عنوان کرد: نظام ما نیاز به یک پشتوانه مردمی دارد.

نباید نسبت به آینده کشور، خودمان و فرزندانمان بی‌تفاوت باشیم 

شهروند دیگر خرم‌آبادی   اظهار داشت: مردم به‌خاطر آینده کشور و همچنین جوانان باید در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: در این راستا همان‌طور که مردم در دور اول انتخابات شرکت کردند، در دوم نیز حضور و مشارکتی حداکثری داشته باشند.

این شهروند خرم‌آبادی در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: ما نباید نسبت به آینده کشور، خودمان و فرزندانمان بی‌تفاوت باشیم.

یک فرزند شهید نیز اظهار داشت: پدر من دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کرده است، در این راستا بنده به‌عنوان یک فرزند شهید وظیفه خودم می‌دانم که در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنم.

من، چون وطن و مملکت خودم را دوست دارم در انتخابات حتماً شرکت می‌کنم

 شهروند دیگر خرم‌آبادی نیز  اظهار داشت: من، چون وطن و مملکت خودم را دوست دارم در انتخابات حتماً شرکت می‌کنم.

وی تأکید کرد: خوشحال هستم که در کشوری زندگی می‌کنم که حق انتخاب دارم و به امید خدا روز جمعه ۱۵ تیرماه حتماً در انتخابات شرکت می‌کنم.

یک شهروند خرم‌آبادی  اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات است که سرنوشت کشور مشخص می‌شود، ما باید در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

انتظار من از رئیس‌جمهور آینده این بوده که به اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان توجه کندوی در ادامه سخنان خود به وعده‌های نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: فردی که در نهایت به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، باید به وعده‌های خود عمل کند.

این شهروند خرم‌آبادی، اظهار داشت: انتظار من از رئیس‌جمهور آینده این بوده که به اقتصاد کشور و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان توجه کند.

وی تصریح کرد: فردی که می‌خواهد مملکت ما را اداره کند باید هم علم آن را داشته باشد و هم قابلیت و مدیریت لازم را برای این پست مهم داشته باشد.

منبع: مهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.