نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم با مشارکت انتخاباتی در اقدامات خیر رییس جمهور سهیم می‌شوند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم با مشارکت انتخاباتی و حضور پرشور پای صندوق‌های رای در اقدامات خیر رییس جمهور منتخب سهیم می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز جمعه با حضور پای صندوق اخذ رای در شعبه دبیرستان توحید در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم با مشارکت در انتخابات در تمام خدمات رییس جمهور سهیم هستند و این یک صدقه جاریه مستمر است.

وی اظهار داشت: از هم استانی‌ها و مردم انقلابی دعوت می‌شود به عنوان یک عمل خیر در انتخابات مشارکت داشته باشند و ثواب این کار نیک و پسندیده را در عمل خود ثبت کنند.

به گزارش ایرنا ۲۵ هزار نفر نیروی اجرایی، امنیتی، انتظامی، هیات نظارت و بازرسی برای انتخابات ریاست جمهوری در لرستان پیش بینی شده است.

یک هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان لرستان پیش بینی شده که یک هزار و ۲۰ شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار هستند همچنین ۸۳۲ شعبه شهری و ۸۰۶ شعبه نیز روستایی است و بیشترین شعب با ۳۵۷ مورد متعلق به خرم آباد و کمترین با ۴۰ شعبه مربوط به معمولان می‌باشد.

۳۶ هیات اجرایی در استان شکل گرفته که ۱۲ هیات در شهرستان‌ها و مابقی در بخش‌ها بوده و قالب آنها همان هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی است و تمام افراد موثر در اجرا، آموزش‌های لازم حضوری و غیرحضوری را دیده و امکانات اجرایی برای برگزاری انتخابات با همکاری همه دستگاه‌ها فراهم آمده است.

اخذ رای در تمام کشور به صورت دستی، اما احراز هویت همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک می‌باشد.

برچسب ها: انتخابات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.