همه بیماران مسموم شده رضوانشهری مرخص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هیچ بیمار بستری ناشی از مسمومیت در رضوانشهر بستری نیست،گفت: همه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه کردند ترخیص شدند و حالشان خوب است.

محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  از مسمومیت تعدادی از شهروندان در رضوانشهر خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۱ صبح دیروز تعدادی بیمار با علایم عمدتاً تهوع و استفراغ به بیمارستان شهدای رضوانشهر مراجعه و به صورت سرپایی خدمات درمانی به آن‌ها ارایه شد و مرخص شدند.

وی با بیان اینکه از عصر دیروز نیز تعدادی بیمار با علایم مشابه فوق‌الذکر مجدداً به بیمارستان رضوانشهر مراجعه کردند، افزود: مجموعا حدود ۹۰ بیمار به بیمارستان شهدای رضوانشهر مراجعه کردند و تنها ۸ بیمار در بخش اورژانس سرم تراپی و همگی آن‌ها نیز مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هیچ بیمار بستری ناشی از مسمومیت در رضوانشهر بستری نیست، گفت: همه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه کردند ترخیص شدند و حالشان خوب است.

دکتر آشوبی با بیان اینکه توصیه‌های لازم به آبفای رضوانشهر جهت پایش منابع آب داده شده، افزود: علت دقیق مسمومیت شهروندان رضوانشهری هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

وی همچنین توصیه کرد: پیش از تهیه و صرف غذا حتماً دست‌ها را با آب صابون بشویند و در صورت مشاهده علایم گوارشی به نزدیکترین واحد سلامت محور مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.