سخنگوی ستاد انتخابات گیلان:

حدود ۲۰۰ گیلانی بالای ۹۵ سال در انتخابات شرکت کردند

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: حدود ۲۰۰ نفر افراد مسن بالای ۹۵ سال این استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

جواد شفیعی ثابت سخنگوی ستاد انتخابات جمعه شب در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت جوانان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان اظهار کرد: جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال به ویژه گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال مشارکت خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵ درصد از شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بانوان و ۵۵ درصد مردان هستند، افزود: تا این لحظه ۱۱ درصد با شناسنامه و ۸۹ درصد با کارت ملی رای دادند.

شفیعی ثابت بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ که آخرین مهلت بوده تمدید شده است، اما بر اساس هماهنگی با وزارت کشور و فرمانداران مقرر شد تا اگر در روستا‌هایی که برخی از شعب آنان در یک ساعت گذشته مراجعه کننده‌ای نداشتند پایان کار رای گیری را با حوزه اجرا و نظارت هماهنگ کنند که این موضوع با رئیس هیات نظارت گیلان هماهنگ شده است.

وی ادامه داد:، اما شعب شهری و روستایی دارای مراجعه کننده باید کار رای گیری را ادامه دهند ضمن اینکه تمام شعب شهری (۵۶ شهر در گیلان) حتما تا ساعت ۲۴ باید رای گیری را ادامه دهند و به هیچ وجه شعب شهری در زمان تعیین شده (۲۴ امشب) تعطیل نمی‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه فرآیند انتخابات در مسیر شفاف ادامه دارد، بیان کرد: همچنین مقرر شد نمایندگان نامزد‌ها با اجازه هیات نظارت و ستاد انتخابات کشور در تجمیع آرا در بخش‌ها و فرمانداری‌ها حضور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.