گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: بیش از ۹۱ درصد از عملیات شبکه گذاری بهار امسال در مناطق روستایی کوهستانی و صعب العبور گیلان انجام شد.

جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: این شرکت در ۳ ماهه اول ۱۴۰۳ برای گازرسانی به متقاضیان گاز طبیعی در استان بالغ بر ۱۴۷ کیلومتر شبکه گاز را به انجام رسانده است.

او افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز گیلان، بیش از ۹۱ درصد از عملیات شبکه گذاری در بهار امسال در مناطق روستایی کوهستانی و صعب العبور استان صورت گرفته است.

نیکویی تصریح کرد: علیرغم برخورداری بیش از ۹۷ درصدی خانوار‌های روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده که عمدتا صعب العبور و کوهستانی هستند با سرعت و بر اساس برنامه در حال اجرا است.

او همچنین گفت: در حال حاضر مجموع طول خطوط گاز در گیلان به بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان افزود: شبکه گاز طبیعی با همت پیمانکاران اجرایی و کارکنان این شرکت در تمام نقاط استان گسترش یافته است و همه مشترکین گاز طبیعی در گیلان می‌توانند از این نعمت الهی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است با این وجود برای برخورداری درصد کم خانوار باقی مانده فاقد گاز از نعمت گاز طبیعی، تمام تلاش خود را به کار بسته است و ان‌شاءالله با کمک نمایندگان و استاندار گیلان، همانند گذشته در راه ارائه خدمت به مردم استان موفق خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.