سردار قاآنی:

شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت در عرصه بین‌المللی بود

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یکی از کسانی که پیام مقاومت را توانست به‌خوبی در چارچوب قواعد و روابط بین‌المللی مطرح کند، شهید امیرعبداللهیان بود.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در سخنان خود در مراسم چهلم شهید امیرعبداللهیان گفت: «مردانی، چون شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند که بدون اتکا به آمریکا نیز می‌توان کار‌ها را پیش برد».

وی افزود: یکی از کسانی که پیام مقاومت را توانست به‌خوبی در چارچوب قواعد و روابط بین‌المللی به همه کشور‌های منطقه و حتی فراتر از کشور‌های منطقه و در عرصه‌های بین‌المللی و در سازمان ملل مطرح کند، شهید امیرعبداللهیان، این شخصیت بزرگ، ارزشمند، باصداقت و با اخلاص، متخصص و خستگی‌ناپذیر بود.

قاآنی ادامه داد: اگر شما می‌خواهید راه شهید رئیسی استمرار پیدا کند باید به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان و معیار‌هایی که آنها را بزرگ کرد توجه کنید.

فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: بیان و عمل این شهیدان اثبات کرد نه تنها اگر آمریکا در مقابل شما بایستد، می‌توانید خیلی از کار‌ها را در عین مخالفت انجام دهید، بلکه آن‌جایی که لازم باشد با قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا می‌شود هماوردی و قدرتی مثل آمریکا را منزوی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
روح شهید عزیز شاد و راهش پر رهرو باد
آخرین اخبار