باقری؛

مسیر مذاکرات رفع تحریم‌ها هموار است

سرپرست وزارت‌ امور خارجه گفت: مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد.

علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: روز دوشنبه گذشته نشست مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا در تهران برگزار شد.

وی افزود: در اجلاس تهران ۴۱ هیات، ۹ دبیرکل سازمان‌های منطقه و بین المللی، ۱۸ وزیر خارجه و نیز قائم مقام‌ها و معاون وزیر خارجه حضور داشتند.

وی افزود: این اجلاس در شرایطی که کشور در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است برگزار شد و نشان دهنده اقتدار و استحکام نظام و ثبات سیاسی در کشور است.

وی تصریح کرد: نشست‌های درون آسیایی اهمیت دارد چون این سیاست مورد تاکید شهید رئیسی بود و یکی از محورهای شهید امیرعبداللهیان، محوریت یافتن کشورهای آسیا بود. از این جهت این نشست اهمیت زیادی داشت بیانیه نهایی این نشست بر موضوعات سیاسی و بین المللی مهم از جمله غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و لزوم کمک رسانی به این مردم تاکید داشت. ملاقات‌هایی با وزرای خارجه یا نمایندگان دیگر کشورها انجام و مسائل دوجانبه دنبال شد.

باقری خاطرنشان کرد: نقطه شروع سیاست همسایگی آقای رئیسی، اعتماد متقابل بود و چهره جدیدی از ایران در کشورهای همسایه و منطقه ایجاد کرد. از زمان تحلیف شهید رئیسی و ملاقات با این شهید، مشخص بود که رویکرد دولت سیزدهم برای آنها به درستی به تصویر کشیده شده است. این اعتماد باید با شیوه‌های اقتصادی دنبال شود تا منطقه رو به ثبات داشته باشیم. در بیانیه تهران، مسائل اقتصادی میان کشورهای آسیایی نیز مورد توجه قرار گرفت. در ملاقات دوجانبه، مسائل اقتصادی دنبال شد و نتایج خوبی داشت.

سرپرست وزارت امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم در دولت سیزدهم، گفت: سیاست همسایگی دولت سیزدهم هیچ معارضی در داخل و خارج کشور ندارد مگر اینکه دشمنان مخالف باشند. در مورد مذاکرات هسته‌ای، شهید رئیسی از همان ابتدا تاکید کردند هم مسیر خنثی سازی تحریم ها را دنبال می کنند و هم مسیر مذاکرات را.

باقری ادامه داد: مسیر مذاکرات جدی دنبال شد هر چند آمریکا در داخل کشور خود مشکل داشتند بخاطر انتخابات یا اروپایی‌ها سوء برداشت هایی از اغتشاشات ۱۴۰۱ داشتند ولی امروز همه شاهد هستند ایران مسیر درستی در مذاکرات دنبال کرده و در شرایط ممتاز در مذاکرات قرار داریم و دولت جدید با نیروی جدید می تواند در این بستر و مسیر هموار حرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم دو برابر شد/ هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تحریم‌های آمریکا و کانادا علیه ایران و حماس/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و کانادا و جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه هستند.
غربی‌ها جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون مسئول طولانی شدن درگیری‌ها در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانهو جهان هستند
كاربر محترم نظر شما دريافت شد و تا ساعتی دیگر قابل مشاهده خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۵۰ فرد و نهاد ایرانی تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۵۰ فرد و نهاد ایرانی به بهانه ارتباط با نیروهای مسلح اعمال شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.
حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تصویب قطعنامه آژانس بین المللی اتمی به مدیریت تروییکای اروپایی عضو برجام و باز هم دیگر نمی تواند بر اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
از سال 1357 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

از سال 1360 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور و هم از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی و ربطی به سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان ندارد و تاکنون هم نداشته است مذاکره با سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان اشتباه از سوی ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.

و این در حالی است که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان هم به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند


و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟


این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.

که در جنایت امروز (پنجشنبه) در اردوگاه آوارگان «نصیرات» در مرکز نوار غزه، رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی استفاده کرده است.
طی این حمله یک مدرسه زیر نظر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (اونروا) بمباران شده و دست کم ۴۵ نفر به شهادت رسیده‌اند. مقامات بیمارستان شهدای الاقصی در مجاورت این اردوگاه می‌گویند ممکن است شمار شهدا افزایش یابد، زیرا همچنان قربانیان بیشتری در حال انتقال به بیمارستان هستند.
حمله به این مدرسه سازمان ملل از مهمات ساخت آمریکا استفاده شده است.
این ادعا که تروئیکای اروپایی به طور مداوم به تعهدات خود در برجام پایبند بوده، نادرست است. برعکس، سه کشور اروپایی مکررا به تعهدات خود طبق بند ۲۰ ضمیمه V برجام عمل نکرده‌اند. این عدم انطباق قابل توجه هنوز ادامه دارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
آلمان جنایتکار از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
درپاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا جنایتکار
سوال بنده این است که پس چرا آمریکا جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا غرب جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا اسرائیل جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟
پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.
Iran (Islamic Republic of)
۳ کشور اروپایی جنایتکار برای توقف جنایت صهیونیست‌ها اقدام عملی کنند
۲۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
حمله هوایی آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود.
حمله مجدد ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
شبکه اینترنشنال تروریستی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
عملکرد، اقدام و رفتار حسن روحانی در این مدت 8 سال به نفع مردم ایران و کشور نبوده است و فقط به شرکت های اروپایی و دلار آمریکا خدمت کرده است.
مدیر کل آژانس رسما باید از ایران عذرخواهی کند
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.
Iran (Islamic Republic of)
مسیر مذاکرات رفع تحریم‌ها هموار است و باز هم 100 درصد فقط بی فائده است
۲۱:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
مسیر مذاکرات رفع تحریم‌ها هموار است و باز هم 100 درصد فقط بی فائده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تحریم‌های آمریکا و کانادا علیه ایران و حماس/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و کانادا و جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ادامه مذاکرات رفع تحریم باز هم 100 درصد فقط غلط و اشتباه است چون به خاطر که رفع تحریم از طریق مذاکره حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
۱۷:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
آن‌ها که در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... وعده لغو تحریم ها دادند باید پاسخگو باشند
۱۷:۳۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آن‌ها که در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... وعده لغو تحریم ها دادند باید پاسخگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
۱۷:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی و محمد جواد ظریف هم رسما باید از مردم عذرخواهی کنند.
۱۷:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی و محمد جواد ظریف هم رسما باید از مردم عذرخواهی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
خروج ترامپ از برجام به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت روحانی، ظریف و عراقچی و... بوده است.
۱۷:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
خروج ترامپ از برجام به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت روحانی، ظریف و عراقچی و... بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برجام از سال 1394 تاکنون مردم ایران را گرفتار کرده است.
برجام از سال 1394 تاکنون کشور ایران را گرفتار کرده است.
برجام از سال 1394 تاکنون اقتصاد کشور را نابود کرد
همه مشکلات مردم و کشور در برجام شروع و آغاز شده است.
گوشت کیلو 800 هزار تومان همان نتیجه مذاکره در این مدت 12 سال بوده است.
آخرین اخبار